Nevoia clienților business :: Întrebări și răspunsuri

Articole generale , , , , , 0 Comments
Durata de citire: 2 minute

Nevoia de business - iPI Solutions România

Nevoia clienților business (persoane juridice) și a clienților persoane fizice este importantă.

Compania iPI Solutions vine în ajutorul persoanelor fizice și juridice în alegerea corectă a serviciilor pe care le-ar putea oferi. Prin aceasta, conducerea companiei va răspunde periodic la o serie de întrebări pe care clienții le-au adresat de-a lungul timpului, în scopul identificării viitoarelor oportunități de colaborare.

Vă rugăm să verificați dacă întrebările pe care dvs. le aveți își au răspunsul mai jos. În caz contrar, vă rugăm să luați legătura cu iPI Solutions România telefonic sau via e-mail, ori folosind modalitățile de contact puse la dispoziție pe site, la această adresă (click aici). Așa vom putea identifica nevoia de business a clienților.

 

„În compania noastră avem grijă ca serviciile pe care clienții noștri le contractează să fie cele dorite și mai ales, cele corecte. Așa suntem siguri că putem asigura rezultatele optime și o colaborare de lungă durată.”

adaugă Ilie Ionuț-Alexandru, Project Manager în cadrul companiei iPI Solutions

Lista de întrebări și răspunsuri disponibilă mai jos va fi actualizată periodic, deci vă invităm să rămâneți aproape de noi vizitând frecvent blog-ul nostru și aceast articol.

 


intrebari_ipisolutionsTrebuie să îmi deschid call-center/centrală telefonică?

Suntem specialiști în domeniul outsourcing deci vă putem ajuta! Putem prelua apelurile telefonice ale clienților dvs. sau îi putem apela noi. Vă rugăm să ne contactați pentru a vedea cu exactitate ce putem face pentru dvs. și rețineți că va fi mult mai ușor dacă:

  • comercializați produse electrice, eletrocasnice mari și/sau mici și vă doriți campanii comerciale și contact cu clienții;
  • comercializați alimente, băuturi sau produse din tutun și vă doriți campanii comerciale și contact cu clienții;
  • sunteți producător de echipamente electrice și electrocasnice și dețineți un service;
  • sunteți producător de medicamente și vă doriți ca pacienții, cadrele medicale și insituțiile să vă poată contacta pentru comenzi.

 

intrebari_ipisolutionsTrebuie să introduc multe fișe într-o bază de date. Ce pot face?

Suntem specialiști în Back-office deci vă putem ajuta! Putem introduce noi fișele într-o bază de date și să vă oferim și o analiză pentru acestea. Putem, de asemenea, să creăm o aplicație de introducere date în care angajații dvs. să poată salva informațiile. Vă rugăm să ne contactați pentru a vedea cu exactitate ce putem face pentru dvs. și rețineți că va fi mult mai ușor dacă:

  • aveți de salvat niște fișe într-o bază de date;
  • trebuie să analizați niște date dintr-o bază de date;
  • trebuie să emiteți zilnic sau periodic mai multe avize specifice;
  • trebuie să procesați niște comenzi înregistrate pe site-ul dvs.;
  • doriți să gestionați reclamele pe Facebook și Google;
  • trebuie să emiteți și/sau să gestionați niște facturi;
  • primiți multe mail-uri și doriți ca o echipă profesionistă să ofere răspunsuri pentru acestea;
  • aveți mai multe documente ce trebuie corectate ortografic.

 

 

 


Compania iPI Solutions este o companie specializată în servicii de outsourcing (call-center și back-office), care însă nu se limitează doar la activitățile menționate. Pe lângă serviciile de call-center, procesare și operare date, compania oferă suport în crearea și administrarea site-urilor web, management-ul strategiilor de marketing, arhivare electronică a datelor dar și alte servicii pentru clienți persoane fizice și juridice. Lista serviciilor este disponibilă pe site-ul companiei, la adresa ipisolutions.ro.