OUTSOURCING ROMANIA :: Externalizare servicii IPI SOLUTIONS

Outsourcing în România. „Externalizare” pe înțelesul tuturor

Articole generale , , , , , , 0 Comments
Durata de citire: 3 minute

Noi oferim servicii de outsourcing (BPO). Asta înseamnă că dacă aveți o companie și doriți să externalizați anumite activități (preluarea apelurilor telefonice sau tot ce ține de call-center, validare și introducere date), noi suntem compania ideală pentru a vă ajuta!

extras din prima pagină a site-ului IPI Solutions

 

Ce este externalizarea?

Externalizarea este practica comercială de angajare a unei companii din România specializate în Outsourcing, care să presteze servicii care în mod normal erau prestate de angajații și personalul intern, din propria companie. Externalizarea este o practică întreprinsă de obicei de companii, primul motiv pentru care este adoptată fiind măsura de reducere a costurilor proprii. Ca atare, poate cuprinde o gamă largă de locuri de muncă și activități: de la asistență pentru clienți până la producție și back office.

Nota IPI SOLUTIONS ROMANIACompaniile utilizează externalizarea pentru a reduce costurile forței de muncă, inclusiv salariile pentru personalul său, cheltuielile generale, echipamentele și tehnologia.

Nota IPI SOLUTIONS ROMANIA    Externalizarea este, de asemenea, utilizată de companii pentru a discuta și a se concentra asupra aspectelor esențiale ale afacerii, deturnând operațiunile mai puțin critice către organizațiile externe.

 


Compania IPI Solutions asigură serviciile de Outsourcing în România, pe acelea de care dvs. puteți avea nevoie. Așa cum se menționează mai sus, într-un extras preluat din site-ul companiei, www.ipisolutions.ro, compania poate oferi servicii de Call-center, Back-office, Arhivare și Software.

Regăsiți mai jos o descriere a activității pentru fiecare dintre aceste servicii.

În cazul în care compania dumneavoastră este la început de drum sau a debutat deja și se află în prima perioadă de activitate, vă recomandăm să verificați site-ul www.ipisolutions.ro pentru a verifica dacă aveți sau nu nevoie de servicii de Outsourcing în România.

 

Externalizare servicii de Call-center (Outsourcing în România)

Exemple de activități pe care compania IPI Solutions le efectuează în acest moment pe partea de Call-center inbound (preluare apeluri telefonice):

  • Helpdesk Support (linie telefonică destinată situațiilor tehnice cu care se confruntă clienții);
  • Helpline Support (linie telefonică destinată suportului în utilizarea aplicațiilor și serviciilor);
  • Preluarea sesizărilor/reclamațiilor și rezolvarea acestora în timp util;
  • Infoline (linii telefonice „verzi” cu prefixul 0800 ce pot fi apelate gratuit de către clienți).

Exemple de activități pe care compania IPI Solutions le efectuează în acest moment pe partea de Call-center outbound (efectuare apeluri telefonice):

  • Campanii de sondare a opiniei publice și private și studii de piață;
  • Campanii de informare în masă în anumite domenii de activitate/pe anumite subiecte;
  • Soluții de recuperare a datoriilor pe care clienții le au către companii;
  • Actualizarea datelor personale ale clienților aflați într-o bază de date.

 

Externalizare servicii de Back-office (Outsourcing în România)

Exemple de activități pe care compania IPI Solutions le efectuează în acest moment pe partea de Back-office online:

  • Răspunsuri pe rețelele de socializare (răspundem cu identitatea companiei dvs.);
  • Gestionăm comenzile din sistem (centralizare, emitere factură, trimitere mail de informare);
  • Actualizăm datele din baza dvs. de date pentru a asigura acuratețea acestora.

Exemple de activități pe care compania IPI Solutions le efectuează în acest moment pe partea de Back-office offline:

  • Introducere date clienți în sistem (Data entry);
  • Emitere facturi de achiziții și pentru prestări servicii;
  • Salvarea CV-urilor într-o bază de date folosită pentru campanii de outbound Call-center;
  • Centralizarea reclamațiilor primite din partea clienților;
  • Realizarea de rapoarte de activitate și analize, pe baza datelor colectate.

Vă mulțumim pentru timpul acordat citirii acestui articol și vă așteptăm pentru mai multe articole similare!

 


Compania iPI Solutions este o companie specializată în servicii de outsourcing (call-center și back-office), care însă nu se limitează doar la activitățile menționate. Pe lângă serviciile de call-center, procesare și operare date, compania oferă suport în crearea și administrarea site-urilor web, management-ul strategiilor de marketing, arhivare electronică a datelor dar și alte servicii pentru clienți persoane fizice și juridice. Lista serviciilor este disponibilă pe site-ul companiei, la adresa ipisolutions.ro.