Suntem pregătiți să preluăm fluxul de solicitări din partea clienților tăi, fie că ai o firmă mică sau una mare. Concentrează-te pe strategia afacerii, iar noi ne ocupăm de restul!
Cere ofertă personalizatăExternalizarea îți reduce cheltuielile de personal, infrastructură și training, asigurând totodată servicii de calitate.
Echipa noastră dedicată are experiență vastă în gestionarea interacțiunilor cu clienții la nivel un profesionist.
Îți punem la dispoziție resurse flexibile, astfel încât să poți crește sau micșora volumul în funcție de cerere.
Tu te concentrezi pe strategia afacerii, iar noi ne ocupăm de toată partea de suport și contact center.
În Topul Firmelor 2024, conform clasamentului realizat de ListaFirme.ro, IPI Solutions a obținut Locul 2 în Top Afaceri România Microintreprinderi, județul BRAȘOV.
Gestionăm apeluri, e-mail-uri și chat live, oferind soluții rapide și prietenoase pentru clienții tăi.
Oferim asistență de prim nivel pentru situații tehnice și îți menținem clienții informați în timp real.
Ne ocupăm de procesarea datelor și sarcinile administrative, pentru a-ți degreva echipa internă.
Beneficiază de serviciile noastre complete de call center, proiectate să optimizeze comunicarea cu clienții și să îmbunătățească eficiența operațională.
Apeluri gestionate anual
Rata de satisfacție a clienților (CSAT)
Economii medii la costurile de suport
Disponibilitate pentru orice fus orar
Română, Engleză, Italiană, Germană, Spaniolă, Franceză
Acoperim multiple industrii și ne adaptăm rapid cerințelor specifice.
Identificăm nevoile specifice și obiectivele tale, pentru a crea o soluție adaptată afacerii.
Setăm sistemele și instruim echipa dedicată proiectului tău, pentru un start solid.
Preluăm sarcinile zilnice de call center, cu raportare regulată și feedback în timp real.
Analizăm KPI-urile și îmbunătățim constant procesele pentru a-ți atinge obiectivele.
Hai să oferim împreună cea mai bună experiență clienților tăi!
Obține o ofertă acumSau ne poți scrie direct la: (click pentru a afișa)
Costurile depind de volumul de interacțiuni, limbi și nivelul de suport dorit. Trimite-ne cererea și îți vom pregăti o ofertă personalizată.
Absolut. Soluțiile noastre sunt flexibile, perfecte pentru afaceri de orice dimensiune și din orice industrie.
Monitorizăm timpul mediu de răspuns, volumele totale, satisfacția clienților, rata de rezolvare la primul apel și alți indicatori importanți.
Te vom contacta în cel mai scurt timp pentru a discuta detaliile și a-ți prezenta o ofertă adaptată nevoilor tale.