Servicii de arhivare

  • Accentuăm calitatea și cantitatea
  • Introducem fișele în timp util
  • Arhivăm online sau offline
  • Securizăm datele dumneavoastră
  • Vezi și alte servicii: click aici

Achiziție servicii de arhivare

Angajații noștri sunt dedicați activității de Back-office și vor lucra în timp alert în paralel cu o calitate superioară de arhivare a datelor, toate acestea pentru a livra către dvs. rezultate reale și în timp util, în conformitate cu deadline-ul impus.

Ce oferim, pe scurt:

  • Introducere date (Data entry);
  • Procesare și administrare documente;
  • Salvarea datelor într-un pachet electronic;
  • Salvarea datelor într-un format offline (dosar clasic);
  • Acces la arhivă prin internet, într-un mod securizat;
  • alte servicii de arhivare și Back-office.

Exemple de activități pe care le efectuăm în acest moment pe partea de arhivare online:
  • Salvarea datelor dvs. într-o arhivă accesibilă prin internet (folosind algoritmi de criptare și pagini securizate);
  • Sincronizarea datelor deja salvate cu datele noi sau chiar cu modificările aduse datelor existente;
  • Crearea unui cuprins/meniu al datelor dintr-o arhivă/fișier;
  • Scurtătură pe Desktop-ul dvs. pentru accesarea arhivei prin internet.
Exemple de activități pe care le efectuăm în acest moment pe partea de arhivare offline:
  • Salvarea datelor dvs. într-o arhivă accesibilă doar local (pe un calculator/mai multe calculatoare ori telefon);
  • Crearea unui cuprins/meniu al datelor dintr-o arhivă/fișier;
  • Scurtătură pe Desktop-ul dvs. pentru accesarea arhivei pe local (calculator/telefon);
  • Actualizarea manuală a datelor vechi din arhivă, cu cele noi.

De ce să achiziționați serviciul de arhivare oferit de către S.C. iPI Solutions S.R.L.?

1. Flexibilitate

Putem prelua în orice moment proiectul de la dvs. Avem nevoie doar de datele ce doriți să fie arhivate și modalitatea de arhivare preferată.
2. Salvați timp prețios

Instrumentele pe care le deținem ne permit să eficientizăm activitatea din punct de vedere al timpului și mai mult de atât, acest lucru oferă companiei dvs. mai mult timp la dispoziție. Colaborând cu compania noastră și externalizând serviciile de arhivare și Back-office către noi, vă veți putea ocupa de alte nevoi ale companiei, reducând astfel din puținul timp pe care îl aveți la dispoziție.
3. Experiență din afară

Dvs. puteți învăța prin serviciile pe care noi le oferim, iar noi putem să ne adaptăm cu ușurință cerințelor companiei pe care o dețineți. Având un ochi subiectiv însă orientat către afacerea dvs., ne va fi ușor să venim cu propuneri de dezvoltare a companiei pe care o deținei, pe o arie largă.
4. Strategie concentrată pe nevoi

Echipa dvs. actuală poate fi prea mică pentru a conduce mai multe proiecte în același timp. Externalizând serviciul de Back-office către compania noastră, puteți rezolva mai multe task-uri și elabora și susține mai multe proiecte în același timp. În timp ce angajații dvs. se vor concetra pe activitățile de zi cu zi, noi îi vom sprijini în asigurarea succesului.
5. Securitate

Stocăm datele pe care ni le oferiți într-un mediu online securizat.
6. Tehnologie avansată pentru arhivare

Pe lângă echipamentele de lucru pe care le utilizăm în desfășurarea activității, deținem și un server performant și securizat ce va fi utilizat pentru ca datele dvs. să fie stocate în siguranță.
7. Confidențialitate respectată

Datele companiei pe care o dețineți și ale clienților dvs. vor fi protejate de politica GDPR a companiei noastre. Pentru a consulta Politica de Confidențialitate a companiei noastre, vă rugăm să solicitați colegilor noștri o Anexă a Contractului de prestări servicii.

Ne puteți contacta oricând pentru a discuta despre nevoile companiei dvs.!

Cuvinte cheie: arhivare electronica, arhivarea datelor, salvare date, salvare fisiere, arhivare, servicii de arhivare, arhivare profesionala, salvare date calculator, arhivarea datelor pe calculator, arhivare pe stick

Intră în legătură cu noi

Primul pas este să ne spui nevoile companiei tale, iar noi îți vom spune cum te putem ajuta. Trebuie doar să ne contactezi telefonic sau via e-mail și vom stabili împreună restul detaliilor.