Servicii de Back-office

  • Accentuăm calitatea și cantitatea
  • Introducem fișele în timp util
  • Corectăm punctuațiile greșite
  • Oferim rapoarte de activitate
  • Vezi și alte servicii: click aici

Externalizare servicii de Back-office

Angajații noștri sunt dedicați activității de Back-office și vor lucra în timp alert în paralel cu o calitate superioară de introducere a datelor, toate acestea pentru a livra către dvs. rezultate reale și în timp util, în conformitate cu deadline-ul impus.

Ce oferim, pe scurt:

  • Corecția punctuațiilor și a ortografiei;
  • Rapoarte de activitate;
  • Introducere date (Data entry);
  • Procesare și administrare documente;
  • Emiterea și gestionarea facturilor;
  • Gestiunea mail-urilor primite;
  • Management-ul mesajelor de pe rețelele de socializare;
  • Administrarea comenzilor și reclamațiilor;
  • alte servicii de Back-office.

Exemple de activități pe care le efectuăm în acest moment pe partea de Back-office online:
  • Răspunsuri pe rețelele de socializare (răspundem cu identitatea companiei dvs.);
  • Gestionăm comenzile din sistem (centralizare, emitere factură, trimitere mail de informare);
  • Actualizăm datele din baza dvs. de date pentru a asigura acuratețea acestora.
Exemple de activități pe care le efectuăm în acest moment pe partea de Back-office offline:
  • Introducere date clienți în sistem (Data entry);
  • Emitere facturi de achiziții și pentru prestări servicii;
  • Salvarea CV-urilor într-o bază de date folosită pentru campanii de outbound Call-center;
  • Centralizarea reclamațiilor primite din partea clienților;
  • Realizarea de rapoarte de activitate și analize, pe baza datelor colectate.

De ce să externalizați serviciul de Back-office către S.C. iPI Solutions S.R.L.?

1. Costuri mai mici pentru compania dvs.

Proiectele de outsourcing și de Back-office vă oferă posibilitatea să scădeți semnificativ costurile pe care ar trebui să le suportați cu procesul de angajare (resurse umane, campanii de recrutare, echipamente de lucru pentru angajați, taxe pentru contracte de muncă etc.) prin externalizarea serviciilor de Back-office către compania noastră.
2. Salvați timp prețios

Instrumentele pe care le deținem ne permit să eficientizăm activitatea din punct de vedere al timpului și mai mult de atât, acest lucru oferă companiei dvs. mai mult timp la dispoziție. Colaborând cu compania noastră și externalizând serviciile de Back-office către noi, vă veți putea ocupa de alte nevoi ale companiei, reducând astfel din puținul timp pe care îl aveți la dispoziție.
3. Experiență din afară

Dvs. puteți învăța prin serviciile pe care noi le oferim, iar noi putem să ne adaptăm cu ușurință cerințelor companiei pe care o dețineți. Având un ochi subiectiv însă orientat către afacerea dvs., ne va fi ușor să venim cu propuneri de dezvoltare a companiei pe care o deținei, pe o arie largă.
4. Strategie concentrată pe nevoi

Echipa dvs. actuală poate fi prea mică pentru a conduce mai multe proiecte în același timp. Externalizând serviciul de Back-office către compania noastră, puteți rezolva mai multe task-uri și elabora și susține mai multe proiecte în același timp. În timp ce angajații dvs. se vor concetra pe activitățile de zi cu zi, noi îi vom sprijini în asigurarea succesului.
5. Flexibilitate la modificări

Este ineficient să faceți angajări pentru proiecte pe termen scurt. Pe lângă asta, ar trebui să luați în calcul și perioadele dintre proiecte, care pot genera costuri suplimentare pentru dvs. Colaborând cu noi, vă putem asigura oricând implementarea proiectelor, pauza dintre acestea și reluarea activității în orice moment. De menționat este și faptul că ne adaptăm cu ușurință la orice schimbare în procedurile de lucru sau în strategia afacerii dvs.
6. Tehnologie avansată pentru Back-office

Pe lângă echipamentele de lucru pe care le utilizăm în desfășurarea activității, deținem și o centrală telefonică performantă cu ajutorul căreia vă putem pune la dispoziție campanii de inbound (preluarea apelurilor venite din partea clienților) dar și de outbound (apelarea clienților masiv). Tehnologia noastră ne permite să ne adaptăm serviciilor de Back-office și de Call-center pe care dvs. vi le doriți, prin implementarea unor soluții de raportare la care să aveți și dvs. acces în timp real, a progresului privind introducerea datelor, a unui IVR, a sistemului de transfer între operatori sau între numere de telefon, redirecționări, mesaje în afara programului de lucru și multe alte funcții.
7. Confidențialitate respectată

Datele companiei pe care o dețineți și ale clienților dvs. vor fi protejate de politica GDPR a companiei noastre. Pentru a consulta Politica de Confidențialitate a companiei noastre, vă rugăm să solicitați colegilor noștri o Anexă a Contractului de prestări servicii.

Ne puteți contacta oricând pentru a discuta despre nevoile companiei dvs.!

Intră în legătură cu noi

Primul pas este să ne spui nevoile companiei tale, iar noi îți vom spune cum te putem ajuta. Trebuie doar să ne contactezi telefonic sau via e-mail și vom stabili împreună restul detaliilor.