Servicii de Call-center

  • Accentuăm calitatea și cantitatea
  • Preluăm apelurile prin centrală telefonică
  • Salvăm interacțiunile cu clienții
  • Oferim rapoarte de activitate
  • Vezi și alte servicii: click aici

Externalizare servicii de Call-center

Dispunem de centrală telefonică ce poate fi adaptată nevoilor dumneavoastră. Putem porta numerele companiei dvs. la noi sau vă putem oferi un număr de telefon de-al nostru, ce va fi utilizat de către clienții companiei dvs. în relația cu compania.


Exemple de activități pe care le efectuăm în acest moment pe partea de Call-center inbound (preluare apeluri telefonice):
  • Helpdesk Support (linie telefonică destinată situațiilor tehnice cu care se confruntă clienții);
  • Helpline Support (linie telefonică destinată suportului în utilizarea aplicațiilor și serviciilor);
  • Preluarea sesizărilor/reclamațiilor și rezolvarea acestora în timp util;
  • Infoline (linii telefonice „verzi” cu prefixul 0800 ce pot fi apelate gratuit de către clienți).
Exemple de activități pe care le efectuăm în acest moment pe partea de Call-center outbound (efectuare apeluri telefonice):
  • Campanii de sondare a opiniei publice și private și studii de piață;
  • Campanii de informare în masă în anumite domenii de activitate/pe anumite subiecte;
  • Soluții de recuperare a datoriilor pe care clienții le au către companii;
  • Actualizarea datelor personale ale clienților aflați într-o bază de date.

De ce să externalizați serviciul de Call-center către S.C. iPI Solutions S.R.L.?

1. Costuri mai mici pentru compania dvs.

Proiectele de outsourcing vă oferă posibilitatea să scădeți semnificativ costurile pe care ar trebui să le suportați cu procesul de angajare (resurse umane, campanii de recrutare, echipamente de lucru pentru angajați, taxe pentru contracte de muncă etc.) prin externalizarea serviciilor de Call-center către compania noastră.
2. Salvați timp prețios

Instrumentele pe care le deținem ne permit să eficientizăm activitatea din punct de vedere al timpului și mai mult de atât, acest lucru oferă companiei dvs. mai mult timp la dispoziție. Colaborând cu compania noastră și externalizând serviciile de Call-center către noi, vă veți putea ocupa de alte nevoi ale companiei, reducând astfel din puținul timp pe care îl aveți la dispoziție.
3. Experiență din afară

Dvs. puteți învăța prin serviciile pe care noi le oferim, iar noi putem să ne adaptăm cu ușurință cerințelor companiei pe care o dețineți. Având un ochi subiectiv însă orientat către afacerea dvs., ne va fi ușor să venim cu propuneri de dezvoltare a companiei pe care o deținei, pe o arie largă.
4. Strategie concentrată pe nevoi

Echipa dvs. actuală poate fi prea mică pentru a conduce mai multe proiecte în același timp. Externalizând serviciul de Call-center către compania noastră, puteți rezolva mai multe task-uri și elabora și susține mai multe proiecte în același timp. În timp ce angajații dvs. se vor concetra pe activitățile de zi cu zi, noi îi vom sprijini în asigurarea succesului.
5. Flexibilitate la modificări

Este ineficient să faceți angajări pentru proiecte pe termen scurt. Pe lângă asta, ar trebui să luați în calcul și perioadele dintre proiecte, care pot genera costuri suplimentare pentru dvs. Colaborând cu noi, vă putem asigura oricând implementarea proiectelor, pauza dintre acestea și reluarea activității în orice moment. De menționat este și faptul că ne adaptăm cu ușurință la orice schimbare în procedurile de lucru sau în strategia afacerii dvs.
6. Tehnologie avansată pentru Call-center

Deținem o centrală telefonică performantă cu ajutorul căreia vă putem pune la dispoziție campanii de inbound (preluarea apelurilor venite din partea clienților) dar și de outbound (apelarea clienților masiv). Tehnologia noastră ne permite să ne adaptăm serviciilor de Call-center pe care dvs. vi le doriți, prin implementarea unui IVR, a sistemului de transfer între operatori sau între numere de telefon, redirecționări, mesaje în afara programului de lucru și multe alte funcții.
7. Confidențialitate respectată

Datele companiei pe care o dețineți și ale clienților dvs. vor fi protejate de politica GDPR a companiei noastre. Pentru a consulta Politica de Confidențialitate a companiei noastre, vă rugăm să solicitați colegilor noștri o Anexă a Contractului de prestări servicii.

Suntem alegerea corectă pentru externalizarea serviciilor de Call-center dacă:
  1. Doriți să oferiți clienților companiei pe care o dețineți și posibilitatea de a vă contacta telefonic;
  2. Nu puteți răspunde dvs. apelurilor telefonice, din cauza timpului disponibil pe care nu în aveți;
  3. Doriți să vă concentrați în dezvoltarea afacerii dvs. și Call-center-ul actual vă consumă din resurse;
  4. Nu aveți specializare în domeniul outsourcing și Call-center/reclații clienți;
  5. Nu doriți să pierdeți bani pe campanii de recrutare și formalități de angajare;
  6. Perioada de implementare a proiectului este scurtă și nu aveți posibilitatea să angajați personal în timp util;
  7. Nu aveți suficiente resurse de muncă și nici posibilitatea achiziției de echipamente de lucru;
  8. Doriți să creați o imagine pozitivă companiei dvs. și nu doriți să folosiți negația în activitate;
  9. oricare alt motiv.
Ne puteți contacta oricând pentru a discuta despre nevoile companiei dvs.!

Cuvinte cheie: servicii call-center, externalizare call center, apeluri inbound, call center ipi solutions, call-center outbound, externalizare linii verzi, preluare apeluri telefonice, cum deschid un call center, vreau call center, externalizare servicii de call center

Intră în legătură cu noi

Primul pas este să ne spui nevoile companiei tale, iar noi îți vom spune cum te putem ajuta. Trebuie doar să ne contactezi telefonic sau via e-mail și vom stabili împreună restul detaliilor.